|
A nyári szünetet remélem mindenki jól
kihasználta, és az utolsó 8 futamra már teljes létszámmal indulhatunk. Az
amerikai Indianapolis adott otthont a 9. futamnak. Sajnos Riczek, Rátkai és
Németh nem tudott indulni nyaralás és egyéb elfoglaltságok miatt. Most már
köztudott, hogy az utolsó futamokat egy új fizikával fogjuk lebonyolítani,
melyet igény szerint módosítani fogom a következő 2009 -es szezonhoz. A
többség meg volt elégedve az új fizikával., és most már nem volt motorhiba
miatti kiesés sem. A hotlaps eredmények is azt jelzik, hogy ezzel
összerázódik a liga. Sokkal jobb versenyek ígérkeznek a visszalévő
futamokra.
Az időmérőn egyedül Varga K. tudott jó
időt futni. A többiek mind hibáztak. Horkay vesztett a legtöbbet, akinek
megkellett elégednie a 6. rajtkockával. Szabó L. mért köre is dicsérendő,
aki a második lett. Varju a 3. helyre kvalifikálta magát.
|
|
A felvezető körben Sipos figyelmetlen
volt és karambolozott, ezért új rajtot kellett venni. Sipos büntetése, hogy
a következő futamon a boxutcából indulhat. Restartot követően a felvezető
körben már minden simán ment, és a rajt is aránylag. Árgyelán és Bándi az
aki megforgott az első kanyarban, illetve koccanások eredményeként a füvön
kötött ki. Kovács Gy. hatalmas fejlődésen ment keresztül a szünet alatt, és
végig az élbolyban autózott. Horkay a 6. helyről óriási rajtot vett, és
másodiként fordult be az első kanyarban, meglepetésre Kovács harmadikként.
Az újonc Ballai Máté is az élbolyban haladt, de menetközben visszaesett. Ha
lehiggad, sokkal jobb eredményekre lesz képes. Az egész futam alatt a mezőny
sokkal sűrűbb volt, mint korábban. Több csata is kialakult. Ami figyelemre
méltó volt, hogy az utolsó 4-5 körben az első három Horkay, Varga K és Szabó
1 másodpercen belül autóztak. Pedig Horkay egy kiállást, míg a másik kettő
két kiállást választották. A középmezőnyben is remek csatákat láthattunk.
Árgyelán, Bándi, Varga P. Varju részéről. , stb. Ami feltűnő volt, hogy a
bajnokesélyes Varju nem igen jeleskedett ezen a futamon. Horkaynak szerencse
is kellett a győzelemhez, mert a mögötte autózó Varga K. és Szabó kilökték
egymást, így elhúzhatott tőlük az utolsó körökben. Gratulálunk neki. Ezzel a
győzelemmel 4 pontra megközelítette a vezető Varju-t a tabellán. Varga K.
meg tudta tartani második helyét Szabóval szemben, akinek ez volt az első
sikeres futama a szezon alatt. Kovács Gy. a 4. lett. 5. Bándi, 6. Árgyelán,
7. Varga P. 8. Varju, 9. Hegedüs, 10. Ballai, 11. Deményi, és az utolsó
pontszerző a jó öreg Kopeczky a 12. helyen végzett. A többiek kiestek a
versenyből.
|
|
Összesítve: Végre egy izgalmas
futam, ami talán az új fizikának is köszönhető. Amit külön ki kell
emelnem, az a sportszerű játék, és most már a többség is úgy fogja fel, hogy
az ellenfél autójára is vigyáz, nem csak a sajátra. A szezon felénél vagyunk
túl és a következő futam a Francia nagydíj lesz. A gumi fizikát és a
motorhűtést kell még módosítani, de azt majd a Francia futam tapasztalatai
alapján fogom elkészíteni. Az
augusztus 20-i ünnepek miatt újabb egy hét halasztás lesz. Tehát az új
időpont aug. 27. Várok minden ligatagot és készüljetek. |
|