|
Amerikába utazott az F1RFT liga. Montreal volt a helyszíne
a 8. futamnak, ahol 52 kör várta a versenyzőket. Ismét sok versenyző
hiányzott, ami nagyban befolyásolta a színvonalat. A szünet végén ezek a
hiányzók nem jelennek meg a teszteken, akkor már az őszi első futamon sem
indulhatnak és törlésre kerülnek. Ráadásul az őszi F1RFt 2009-es szezonra
sem nevezhetnek.
Az időmérő futamon 14 pilóta indult. Németh M. lett az
első. Egyedül Ő tudott "15" alá menni. Második két tized hátránnyal Varga
K., míg a harmadik Horkay lett.
|
|
A rajt nem úgy sikerült, ahogy
szerettük volna. Bár nagy baleset nem volt. Németh M. nagyon rosszul kapta
el a rajtot. A mögötte induló Horkay bele is szaladt kipördítve Némethet. A
keresztbe álló Némethet Varga P. már nem tudta kikerülni. Ő is a füvön
kötött ki. A két Sauber is összeakadt. Kovács Óvása elutasításra került,
mivel Ő nem tudta befordítani autóját az első kanyarba, melyet Lehner
kilökött. Kovács figyelmeztetésbe részesült. Két szabálytalanság történt a
rajnál. Varju a pályát elhagyva tért vissza és a szabályosan közlekedő
Sipost megpördítette. Igaz Varju sem került véletlenül a pályán kívülre. Őt
a rajtnál Szabó pörgette ki. Szabó ezért 3 rajthelyes büntetést kapott, míg
Varju a szabálytalan visszatérésért 5 rajthelyes büntetésben részesült. A
bajnokesélyes Varjunak egyáltalán nem ment ezen a futamon. Viszont Varga K., Horkay és Szabó hármas elhúzott a mezőnytől és hatalmas tempót diktáltak.
Legtöbbször Varga K. volt az első, de ő is hibázott és volt amikor a negyedik
helyre is visszaesett. Szabó És Horkay végig ott voltak az élen, míg nem
Szabó autója a 28. körben ismét megadta magát. A verseny második szakaszában
Varga K. tartani tudta vezető helyét, és majd félperces előnnyel elsőként
szakíthatta át a képzeletbeli célszalagot. Gratulálunk neki. Második lett
Horkay, 3. Deményi, 4. Varju N. 5. Lehner P. 6. Németh M. 7. Sipos és az
utolsó pontszerző Kovács Gy. A többi pilóta kiesett a küzdelemből. Sajnos
ismét a motorhiba volt a jellemző, melyet az augusztusi kezdésre
mindenképpen orvosolni fogok. Számíthattok arra, hogy a fizika is
átalakításra kerül.
|
|
Összesítve: Nehéz vonalvezetésű
első szektor megtréfálta a versenyzők többségét. A sportszerűség azért néha
csorbát szenvedett, de a kiesettek kivételével érdekes és izgalmas futamon
vagyunk túl. Két óvás érkezett, mindkettő elutasításra került. A
legközelebbi USA nagydíj már csak a nyári szünet után lesz augusztus elején.
Pontos időpont kezdés a versenynaptárban lesz olvasható. A fórumot
figyeljétek, hogy az új fizikával mikor fogunk tesztfutamokat lebonyolítani.
Addig is mindenkinek jó pihenést és nyaralást kívánunk. |
|