Europa GP

Helyszin: Europa GP

Datum: 18/06/2009 23.04.00
Letoltes: Here

Datum/idoesemenyElso helyezettLeggyorsabb kor
18/06/2009 23.04.00QUALIFYCsaba Argyelan1:29.016
18/06/2009 23.04.00RACECsaba Argyelan1:30.652


Mutasd az osszes futamot

         Végre kijött a lépés Árgyelánnak is.... 

 
 

A hetedik futamhoz érkeztünk, ahol 45 kör várta a versenyzőket. Nürburgring az a pálya, ahol minden létezik. Szük kanyarok, gyors sikán, hosszú egyenes, lejtő, emelkedő. Ráadásul az egyik leghosszabb pálya. A  www.simstv.atw.hu most nem sugározta a futamot. Az időmérőn Árgyelán megérdemelten szerezte meg a pole-poziciót. Mögötte a nagy rivális Horkay, és a harmadik Németh M. A másik nagy esélyes Varju, most nem remekelt.

A rajt pillanatában varga K-t kidobta a szerver. Ő volt a legpechesebb ezen a futamon. Az első rajtnál többen is megpördültek, baleset nem volt, de a mezőny lelassulása a safetycart aktiválta. A biztonsági autó két kör után kiment, és a repülő rajtot követően érthetetlen okból majd minden versenyző büntetést kapott. A restartot követően hasonló volt a helyzet. A harmadik nekirugaszkodás már jó volt, bár itt is voltak kipördülések a rajtot követően. Az első kanyarban Németh M. harmadikként fordulhatott be, de elérte az előtte haladó Horkay autóját és megpördült. menetközben Sipos és Kopeczky is rosszul mérte fel a féktávot és az ívet nem tudták tartani. Mindketten kipördültek. Árgyelán az első helyről indulva viszont remek rajtot vett Horkayval együtt. Ők ketten már az elejétől fogva elhúztak a mezőnytől. Bándi hamar felzárkózott az élmezőnyhöz, mivel ő is visszaesett, amikor Németh kipördült autója útban volt neki. A 4. és 5. helyen Maglódi és Deményi megúszták az első kanyarokban lévő incidenseket. Bándi a kiállásokat követően többször is vezette a mezőnyt. A másodiknál is átvette a vezetést, de a 30. körben az autója ismét megadta magát. Az élről esett ki. Árgyelán újra átvette a vezetést és a 5-6 másodperces előnyét az utolsó körökig tudta tartani. Horkay későn kapcsolt rá, és ha csak egy másodperccel is, de csak másodikként ért be a célba. Árgyelán végre végig tudott menni és rögtön nyert is. Gratulálunk neki. Deményi viszont a többihez képest jóval kevesebb hibával a harmadik helyen futott be. 4. Varju, neki nem ment ez a pálya. 5. Németh M. 6. Kovács Gy. 7. Sipos Á. 8. Hegedűs és az utolsó pontszerző Furkó Sz. A többi pilóta mind motorhiba miatt esett ki. Valószínűleg hétfőn várható lesz egy újabb patch. A motorleégések nem voltak véletlenek. A vízmelegedés  majd 1000 lóerős és 20000 fordulatos motornál jóval gyorsabb, mint általában a jóval gyengébb  v8-asoknál. Ez a vízmelegedési ráta lesz alacsonyabbra állítva. A fizika nem fog változni.

Összesítve:  Kevésbé jó kezdés, ennek ellenére kiélezett és sportszerű futamon vagyunk túl. Még két futamot a Montrealt és az Indianapolisit lefutjuk és utána nyári szünetre vonulunk. De ezt még pontosítani fogjuk. Kérem azon pilótákat, akik már jó ideje nem voltak se teszten, se futamon, azok a hétvégéig keressenek meg, a továbbiakat illetően. Egy hét múlva találkozunk Montrealban. Lehet újra jelentkezni a ligába.