|
A hatodik futamhoz érkeztünk.
Montecarlo szűk utcáin 58 kör várta a versenyzőket. A
www.simstv.atw.hu élő adásban sugározta a
futamot. Riporterek Gályár Balázs és Puruczki János voltak. Többen is
hiányoztak. Volt, aki már két hete nem jelezte indulási szándékát. Ők
valószínűleg törlésre kerülnek a ligából következő futamtól. Az időmérőn
Varju N. autózta a leggyorsabb kört. Meglepetésre Bándi lett a második, és
Horkay "csak" a harmadik helyre kvalifikálta magát.
|
|
A rajtnál három pilóta hiányzott, mivel
ők a boxutcából indultak, büntetésüket letöltve. Bándi járt rosszabbul, mert
a boxutcában előzött és így a játék kizárta a versenyből. A rajt viszont
remekül sikerült. Varju és Lehner, akik sokat veszítettek a rajtnál.
Maglódinak sikerült a legjobban a rajt. Ő hat helyet tudott előre jönni az
első szektorig. Később hibázott és visszaesett. Horkay viszont remek rajtot
vett és már 1-2 másodpercre ellógott az üldözőitől. Meglepetés volt hogy
Varga P. sokáig a második helyen autózott. Sajnos fékhiba miatt kiesett.
Horkay is hibázott néha. Vissza is került a negyedik helyre. De aztán újra
összeszedte magát, és a verseny felétől már az első volt, és azt megőrizve
megnyerte a monacoi futamot. Eredmények a papírformát igazolták. Varga K.
második helye dicsérendő. Harmadikként Varju futott be. Ő jobb eredményre
számított. Negyedikként Árgyelán ért a célba. 5. Deményi, 6. Lehner, 7.
Maglódi, 8. Rátkai, aki ezen a futamon inkább a biztonságra és a
balesetmentességre törekedett. 9. végül Kopeczky. A többi pilóta kiesett a
versenyből, elsősorban felfüggesztés hiba miatt. Egy motorleégés volt csak,
de azt is orvosolni kell mindenképpen. Viszont, akik célba értek, azoknak
minden elismerés, mivel 58 kört szinte 100% koncentráltsággal kellett
megtenni.
|
|
Összesítve: Újra egy jó rajt.
Minimális baleset az elején. Igen sportszerű pilóták, főleg az első 4-5
embernek köszönhetően izgalmas futamot láthatott a nagyérdemű. A következő
Nuerburgring-i futamra remélem minél több pilóta jelzi indulási szándékát. |
|