Malajzia

Helyszin: Malajzia

Datum: 08/05/2009 9.34.00
Letoltes: Here

Datum/idoesemenyElso helyezettLeggyorsabb kor
08/05/2009 9.34.00QUALIFYNorbert Varju1:31.814
08/05/2009 9.34.00RACEZsolt Kobori1:34.510


Mutasd az osszes futamot

         Kóbori győzelemmel tért vissza! 

 

A második futamra már majdnem teljes létszámmal jelentkeztek versenyzőink. Még mindig van üres hely, tehát lehet jönni a ligába. A futamról sajnos nem tudunk részletes információt adni, mert sem a szerver, sem pedig a kliens gépe nem mentett replayt. Így még képeket sem tudok közölni a futamról. egyedül  Németh M. jelezte távolmaradását a futamról.

Az időmérő futamon 14 pilóta indult, abból menetközben netszakadás miatt Kopeczky kiesett, így az utólsó helyekről volt kénytelen indulni. Varga K. rfactor problémák miatt volt kénytelen idő elött elhagyni a szervert. Szerencsére az időmérő után többen is visszatudtak jönni, és ezzel 17 indulója volt a 42 körös Maláj versenynek.

Na de térjünk vissza az időmérő futamra. Az a tapasztalat, hogy az egy körös időmérő a "jobb" pilótáknak kedvez, vagyis azoknak is, akik eleget tudnak gyakorolni az adott pályára. Ettől függetlenül kezd kialakulni egy élmezőny, akik sajnos sokkal jobbak, mint a többi pilóta. Ebbe tartozik Horkay, Varju, Ryczek, Árgyelán és Kóbori. Ide sorolható Varga K. is, de sajnos az ő tudását ezen a futamon most nem tudtuk felmérni. Bizom benne, hogy a későbbiekben a még gyengélkedő versenyzők sokkal jobb eredményekre lesznek képesek. A legjobb időt Varju N. érte el. Második Árgyelán Cs., és a harmadik legjobb Horkay N. Meglepetés volt hogy sem Kóbori, sem pedig Ryczek nem tudta a legjobbját hozni. A két újonc Kovács Gy. és Sipos Á. a 9-10 helyen végeztek.

A verseny rajtja nem úgy sikerült, ahogy elvárható lett volna, de nagyobb baleset szerencsére nem történt.1-2 pilóta az első kanyarban megpördült, vagy saját hibából, vagy a mögötte lévő segítségével. Az első két kanyarban ez miatt nagy torlódás alakult ki, de szerencsére hamar helyre állt a rend. Az első négy-öt pilóta hamar elhúzott a mezőnytől. Többen is titokban az egy kiállást választották a kemény gumival, ami később kiderült, hogy bevállt, mivel közismerten a bal első lágy gumi ezen a pályán sokkal gyorsabban fogy el, mint általában. Kóbori is ezt a taktikát választva megnyerte a Maláj futamot. Gratulálunk neki. Második Varju N. lett 8 másodperc hátránnyal. Horkaynak most be kellett érnie a harmadik helyezéssel. Negyedik Ryczek Á. lett. 5. nem kis meglepetésre Maglódi I. 6. Deményi, aki most indult először, de reméljük ennél jobb eredményre is képes lesz. 7. Lehner P., akinek több problémája is volt a játékban, ami vissza vetette a teljesítményében. 8. az újonc Sipos Á., 9. a másik újonc Kovács Gy.,  és az utolsó befutó a 10. Helyen Szegedi, aki sok-sok problémával küszködve végül is pontszerző lett. Sajnos 4 autó ismét idő elött leégett. A legfurcsább eset Kopeczky nevéhez fűződik, akinek már a második körben bekellett fejezni a futamot motorhiba  miatt.

Összesitve: Már kezd alakulni a liga. Ami a legfontosabb volt, hogy mindenki higgadt volt és nagyon sportszerű, főleg a rajtot követő percekben. Sajnos ez a pálya nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Reméljük a következő pálya a Bahreini, az már sokkal élvezhetőbb lesz. Az egyéni pontversenyben Horkay és Varju maratoni csatába kezdett. Csapatban a Jaguár az első, és meglepetés, hogy a Minardi a második. Bízom benne, hogy a következő héten már teljes létszámmal indulunk, ami a színvonalat nagy mértékben befolyásolja.