|
A második futamra már majdnem teljes
létszámmal jelentkeztek versenyzőink. Még mindig van üres hely, tehát lehet
jönni a ligába. A futamról sajnos nem tudunk részletes információt adni,
mert sem a szerver, sem pedig a kliens gépe nem mentett replayt. Így még
képeket sem tudok közölni a futamról. egyedül Németh M. jelezte
távolmaradását a futamról.
Az
időmérő futamon 14 pilóta indult, abból menetközben netszakadás miatt
Kopeczky kiesett, így az utólsó helyekről volt kénytelen indulni. Varga K.
rfactor problémák miatt volt kénytelen idő elött elhagyni a szervert.
Szerencsére az időmérő után többen is visszatudtak jönni, és ezzel 17
indulója volt a 42 körös Maláj versenynek.
Na de térjünk vissza az időmérő futamra. Az a tapasztalat,
hogy az egy körös időmérő a "jobb" pilótáknak kedvez, vagyis azoknak is,
akik eleget tudnak gyakorolni az adott pályára. Ettől függetlenül kezd
kialakulni egy élmezőny, akik sajnos sokkal jobbak, mint a többi pilóta.
Ebbe tartozik Horkay, Varju, Ryczek, Árgyelán és Kóbori. Ide sorolható Varga
K. is, de sajnos az ő tudását ezen a futamon most nem tudtuk felmérni. Bizom
benne, hogy a későbbiekben a még gyengélkedő versenyzők sokkal jobb
eredményekre lesznek képesek. A legjobb időt Varju N. érte el. Második
Árgyelán Cs., és a harmadik legjobb Horkay N. Meglepetés volt hogy sem
Kóbori, sem pedig Ryczek nem tudta a legjobbját hozni. A két újonc Kovács Gy.
és Sipos Á. a 9-10 helyen végeztek.
A verseny rajtja nem úgy sikerült, ahogy elvárható lett
volna, de nagyobb baleset szerencsére nem történt.1-2 pilóta az első
kanyarban megpördült, vagy saját hibából, vagy a mögötte lévő segítségével.
Az első két kanyarban ez miatt nagy torlódás alakult ki, de szerencsére
hamar helyre állt a rend. Az első négy-öt pilóta hamar elhúzott a mezőnytől.
Többen is titokban az egy kiállást választották a kemény gumival, ami később
kiderült, hogy bevállt, mivel közismerten a bal első lágy gumi ezen a pályán
sokkal gyorsabban fogy el, mint általában. Kóbori is ezt a taktikát
választva megnyerte a Maláj futamot. Gratulálunk neki. Második Varju N. lett
8 másodperc hátránnyal. Horkaynak most be kellett érnie a harmadik
helyezéssel. Negyedik Ryczek Á. lett. 5. nem kis meglepetésre Maglódi I. 6.
Deményi, aki most indult először, de reméljük ennél jobb eredményre is képes
lesz. 7. Lehner P., akinek több problémája is volt a játékban, ami vissza
vetette a teljesítményében. 8. az újonc Sipos Á., 9. a másik újonc Kovács Gy.,
és az utolsó befutó a 10. Helyen Szegedi, aki sok-sok problémával küszködve
végül is pontszerző lett. Sajnos 4 autó ismét idő elött leégett. A
legfurcsább eset Kopeczky nevéhez fűződik, akinek már a második körben
bekellett fejezni a futamot motorhiba miatt.
Összesitve:
Már kezd alakulni a liga. Ami a legfontosabb volt, hogy mindenki higgadt
volt és nagyon sportszerű, főleg a rajtot követő percekben. Sajnos ez a
pálya nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Reméljük a következő pálya
a Bahreini, az már sokkal élvezhetőbb lesz. Az egyéni pontversenyben Horkay
és Varju maratoni csatába kezdett. Csapatban a Jaguár az első, és
meglepetés, hogy a Minardi a második. Bízom benne, hogy a következő héten
már teljes létszámmal indulunk, ami a színvonalat nagy mértékben
befolyásolja. |
|