Elérkeztünk a 2004-es szezon
utolsó futamához. Sajnos sok pilóta hiányzott. Az Tv is közvetítette a
zárófutamot, ahol megtudhattuk, hogy Varju és Horkay párharca hogyan
végződött.
Az időmérő futamot Ballai nyerte
meg. Második rajtkockára Horkay került megelőzve Ryczeket, akinek csak a
harmadik hely jutott. A bajnokaspiráns Varju az 5. helyen végzett.
A futamot újra kellett
indítani, mert Mucsinát utolsónak rakta a játék a rajtnál. A Warmupon
belépett még Árgyelán, mint később kiderült, hogy nem Ő vezetett, hanem
valaki más. Ez még kivizsgálás alatt van. Ez miatt a következő szezonban
Kötelező lesz a Teamspeak használata! Minden futam rajt előtt a Warmupon
minden pilótának be kell jelentkeznie szóban. A 2009-es bajnokság
szabályzata komoly változáson fog átesni, melyet hamarosan minden
ligatagnak hozzáférhetővé teszünk.
Visszatérve a futamhoz, a rajt
felemásra sikerült. Ballai remekül kapta el és hatalmas tempót diktálva
szép lassan elhúzott a többitől. A rajtnál Szabó hibázott, és kilökte
Lehnert, akinek pörgő autója viszont Hetesi autójának ütközött. Nem
sokkal később Rátkai átgázolt Lehneren. Mivel Rátkai a figyelmeztetés
ellenére rajtbalesetet okozott, ezért 10 pont levonásban részesült.
Szabó viszont 3 pont levonásban ugyancsak rajtbaleset okozása miatt. A
rajtot követően sokáig együtt volt a mezőny. Akadtak kisebb hibák,
kicsúszások, de a többség fegyelmezetten vonatozott, kivéve az
állítólagos Árgyelánt, aki szándékosan feltartotta a mögötte lévőket.
Komoly pozíció harc alakult ki az első kiállásokig. Az élbolyban Horkay,
Mucsina, Ryczek, Burján, Varga P. Kancsár, Labancz és Kovács voltak,
akik adták a színvonalat. Ryczek viszont előzés közben szeretett volna a
boxba menni, de elszámolta magát és kénytelen volt visszafordulni a
boxhoz, de közben Labancz is belerohant, ezzel mindkettőjük számára
befejeződött a futam. Ryczek szabálytalan manővere 3 pont büntetést
eredményezett. A verseny felénél Ballai, Mucsina, Horkay, Varju, Kancsár
sorrend alakult ki. A 27 körben Horkay hibázott és Varju megelőzte.
Ezzel Horkaynak minimálisra csökkent az esélye Varjuval szemben.
Innentől kezdve csak abban reménykedhetett, hogy Varju valamilyen okból
kiesik. Varju viszont már nem engedhette meg magának, hogy a sorsdöntő
futamon újra kiessen a versenyből. Sőt, Mucsinát megelőzve a második
helyre tornázta fel magát. A futamot Ballai simán megnyerte. Gratulálunk
neki. Félperces hátránnyal Varju végzett a második helyen, és ezzel
megnyerte az egyéni pontversenyt. Neki is szívből gratulálunk. Horkay
végül a harmadiknak futott be, ami számára az összetett második helyet
jelentette. 4. Kancsár, 5. Mucsina, 6. Varga P., aki egy kiállással a
végéről tornázta fel magát. 7. Burján, 8. Sipos, 9. Deményi, 10. Kovács,
11. Hegedüs. A többiek idő előtt kiestek a versenyből.
|
|
Összesítve: Feszült légkör a
rajtnál. Izgalmas folytatás, drámai fordulatokkal. De
végeredményben sportszerű küzdelem jellemezte a záró futamot. Varju
bajnoki címe teljesen megérdemelt. Egyetlen egy futamról esett csak ki,
a többi nagydíjon mindig szerzett pontokat annak ellenére, hogy egyszer
sem nyert futamot. Ezzel
befejeződött a 2004-es szezon. Sajnos a 2004-es fizika nem vált be és
fizika váltással felborultak az erőviszonyok. Egy hónap pihenő lesz. A
következő szezon a várva várt F1RFT 2009 indulásáig még van tenni
valónk. Az autóválasztás egy hét múlva 20 órától 21-ig a Montreal pályán
lesz. Itt a legjobb tesztidőt futó pilóta válassza ki elsőként az autót
és a csapattársát. Ezt még a mostani moddal ejtjük meg. A montreali
pálya indítása a szerveren vasárnap. Hotlaps eredmények láthatóak
lesznek. Az egy órás teszt alatt mindenki nulláról indul.
A másik, hogy kérek minden ligatagtól:
- fénykép (arckép) |
- Rövid életrajz, ami
tartalmazza: |
kor, családi állapot,
jelenlegi tanulmány, munkahely, ligákban eltöltött idő és a
következő szezon elvárásai. |
Ezeket a
sompir@f1rft.net , vagy a
sompir@f1rfactor.eu címre küldjétek el. Ne várjatok
ezzel. Lehetőleg minél hamarább készítsétek és küldjétek el. |
|