Elérkeztünk a 10. futamhoz. A
Francia Magny-Cours 52 körös Nagydíjra 19 pilóta nevezett. Ezen a
futamon Burján T., Labancz B., Hetesi E. és a visszatérő szegedi n.
debütált. Sajnos még így sem sikerült teljes létszámmal nevezni. A
futamot a HOSRL TV sugározta élőben. A Francia futam ismétlése
megtekinthető péntekenként 18 órától a
HOSRL TV.-n. A Silverstone nagydíjra már a Hotlaps legjobb 20
versenyzője indulhat. Tehát életbe lép a hotlaps szabály.
Az időmérő futamon Ryczek és Horkay
versenyét volt érdemes figyelemmel kísérni. kettőjük versenyét Ryczek
nyerte meg, ezzel ő szerezte meg a pole-pozíciót. Második Horkay,
harmadik Varga P.
|
|
Az első rajtot meg kellett
ismételni, mivel két versenyzőnek a pinge az egekbe szökött, és a lagg
miatt több baleset is volt már a felvezető körben. A megismételt rajtnál
már nem volt probléma. Az első jobbos nagyívet mindeki jól vette,
Rátkai kivételével. Az első körökben többen is hibáztak, sok volt a
kicsúszás. Az elsőknek jól sikerült a rajt. Varga P. az első szektor
után megelőzte Horkay-t. Ryczek viszont az első helyen egyre
jobban elhúzott. Labancz és Kovács Gy. erősen tapadt az élen lévőkhöz. A
középmezőnyben sem unatkoztak a pilóták. Nagyon nehezen vezethető pálya
volt ez a francia. Sajnos menetközben többen is kiestek. óvások is
érkeztek. A két súlyos eset egyike Kovács Gy. nevéhez fűződik. Kilökés
után nem várta be a kilökött autót, ezzel eredménye törölve lett. A
másik esetnél Sompir beleszaladt az előtte lévő autóba, mely olyan
sérüléseket szerzett, hogy a futamot be kellett fejeznie. Ezért 3
rajthely büntetés és 3 pont levonás a büntetése. Hegedüs és Varga K.
figyelmeztetésben részesültek. A győzelmet Ryczek Á. meggyőző fölénnyel
szerezte meg. Gratulálunk. Horkay lett a második, ezzel az egyéni
pontversenyben átvette a vezetést Varju-tól, aki most csak a kilencedik
helyet szerezte meg. 3. lett az újonc Labancz Bence. Ő jó erősítése lesz
a ligának. Varga P. végül is a negyedik helyre futott be. Kovács Gy.
ötödik helyét törölltük, így 5. Ballai, 6. az újonc Burján T., 7.
Deményi, 8. varga K., 9. Varju N., 10. szegedi N. és végül az utolsó
pontszerző Lehner P. A többi pilóta kiesett a versenyből.
|
|
Összesítve: Végre majdnem
teltház. Izgalmas és sportszerű futam volt, a sok hiba ellenére. A
következő futam a Silverstone, ahol már javított fizikával folytatjuk.
Letöltés várhatóan vasárnap. Mostantól életbe lép a 20-as hotlaps
szabály. Aki nem fér be az első húszba, az kimarad a futamból. |