-
F1RFT-F1RCT
LIGATALÁLKOZÓ!!!
-
|
|
Az F1RCT és az F1RFT közös ligatalákozót szervez
2009 április 11-én Budapesten, melyre
minden ligatagot szeretettel meghívunk.
A találkozó helyszíne:
BUADAPEST X. kerület, Kozma u. 3. SiLVERKART
Gokartcenter
www.silverkart.hu
Megközelíthetőség:
Kőbánya-Kispest (Metró és Vonat) megállótól: 68-as busszal
és a Meténg utcánál kell leszállni.
Őrs Vezér terétől (Metró és Hév megálló): 161-es bussszal és
a Kozma utcánál kell leszállni, majd vagy 5 perc séta a
Kozma utcában, vagy 1 megálló a 68-as busszal a Meténg utcai
megállóig.Találkozó: 12 órakor a bejáratnál
Napirend: 13 órakor F1RCT és F1RFT Ligák díjkiosztója.
Helye: konferenciaterem.
A díjkiosztó után szabadfoglalkozás
(gokart, stb)
Mindenki úgy készüljön és annyi pénzt
hozzon magával, hogy a 2009 szezon kezdéséhez a 2500 Ft
ligatagdíjat helyben tudja befizetni. étkezést, stb.
mindenki maga oldja meg. Szóval, akkor április 11-én
találkozunk.
|
|
|
|
|
Csanálosi József az F1RFT 2008/09 bajnoka
|
|
- Rózsa N. újabb
győzelme... |
- Hajdu az élről
hibázott.... |
- Óriási csaták a
középmezőnyben... |
Az utolsó állomásához érkezett
a liga 2008/09 szezonja. Az interlagosi pályán 53 kör várta az
ideérkező csapatokat. Nagy volt a nyüzsgés a Ferrari és a Renault
istállóban, de a Toyota is meglepetésre készült. Nagy volt a tét.
Különösen Csanálosi és Hajdu felkészültségét lesték árgus szemek,
vajon kinek lesz szerencséje, kinek jön ki jobban a lépés. A
Simsporttv élő egyenes adásban sugározta a futamot, ezúttal a
legjobb kommentátorunk, Balázs Krisztián nélkül. De Bernhardt Gábor
és Molnár Dávid kommentálásával is feledhetetlen futamot izgulhattak
végig a TV nézők.
Az időmérő futamon A Toyota
remekül szerepelt. Oláh T. majd egy tizeddel, de megszerezte a
pole-pozíciót Hajdu A. szemben. Csanálosi csak a harmadik helyre
tudta magát kvalifikálni. Hát mi nem, ha nem ez a kezdő hármas
sorrend, ami az egekig fokozza az izgalmakat. A Teamspeak szobában
is nehéz volt tartani megszokott baráti légkört. |
|
|
Ahogy az lenni szokott, a rajtot újra
kellett indítani a sok baleset miatt. Kézzel tapintható volt a
feszültség. Végül is másodszorra sikerült a rajt és Hajdu óriási
elánnal dobta bele magát a küzdelembe, melynek eredményeként az élre
verekedte magát, majd fokozatosan elhúzott a többiektől. Csanálosi
hibázott, és máris a negyedik helyen találta magát. Rengeteg volt a
hiba. Többen is túl izgulták magukat, melynek következménye a sok
kicsúszás, koccanás volt. Kellett jó néhány kör, mire a kedélyek
lecsillapodtak és mindenki a saját tempóját autózhatta. A 9. körig
mindenki úgy hitte, hogy Hajdunak segítenek az "égiek" és simán
nyeri a futamot, hiszen addigra már néhány másodperces előnyre tett
szert. Egyedül Rózsa tudta vele tartani a tempót. Mögötte Oláh,
Horkay és Csanálosi. Nagyon meglepetés szaga volt a futamnak, -
eddig. És akkor jött Hajdu hibája a 9. körben. Kipördült és
megsérült az autója. Be is ment javításra, de ott is hibázott és
stop & goo büntetést kapott. Ezzel a 10. helyre esett vissza, és
számára már veszni látszott a bajnoki cím megszerzésének lehetősége.
Mivel Csanálosi is sokat hibázott, már csak abban bízhatott, hogy
hasonlóan fog járni ő is. De nem. Csanálosi fokozatosan javult és a
második helyre verekedte fel magát. Hajdu ekkora már az ötödik
helyre jött fel. Csanálosi Rózsát már nem tudta utolérni, aki
kiválóan versenyezve megnyerte a szezon utolsó futamát is.
Gratulálunk neki. Második lett Csanálosi J. közel 6 másodperces
lemaradással. Ezzel az egyéni pontversenyben másodszorra is bajnok
lett. Gratulálunk a liga nevében. A rajt előtt említettem, hogy a
Toyota meglepetésre készül. Oláh T. a harmadik helyen futott
be, és Rózsával együtt a Toyota idei legjobb eredményét produkálta.
Negyedik lett Varju N. aki méltán megérdemelte az összetett 3.
helyet. Számára már nem volt tétje a mai futamnak, hiszen a Kinai
versenyen már bebiztosította magának az összetett harmadik helyet.
5. Hadu A., aki teljesen megérdemelte az egyéni pontversenyben a
második helyet. 6. Bándi R., 7. Köb J., 8. Varga K, 9. Szabó
L., aki 25 mperces büntetést kapott a boxutca vonal átlépése miatt.
Egybként 8. lett volna. 10. Varga P. 11. Jonathan F. és az utolsó
pontszerző a 12. helyen Horkay lett. Akik még célba értek: 13.
Kopeczky, 14. Lehner P. és 15. Furkó Sz. Maglódi és Takács kiestek a
versenyből. Lehner P. ugyancsak 25 másodperces büntetésben részesült
a boxutca vonal átlépéséért.
|
|
|
Ősszesítve: Nem sokan gondolták volna a bajnokság
elején, hogy ennyire éles lesz a végjáték. Igen magas feszültségű és
fordulatokban gazdag futamot láthattunk. Sportszerűségből ismét
jelesre vizsgázott a liga. Mint ligavezető, őszintén gratulálok
minden pilótának, akik végig vitték ezt a nagyon nehéz segítségek
nélküli szezont. Nagyon profik voltatok.
A többit a Ligatalálkozón...
LEG-LEG-LEG
Ki volt a legjobb : |
Csanálosi József |
a legmegbízhatóbb: |
Varjú Norbert |
a legjobb védekező: |
Hajdu Attila |
a legagresszívebb támadó: |
Nagy Zsolt |
a legnyugisabb: |
Furkó Szilárd |
a legöregebb: |
Maglódi Imre |
a legfiatalabb: |
Jonathan Fernandez |
a legmegfontoltabb: |
Kopeczky Kálmán |
a legjobb újonc: |
Horkay Norbert |
a legtöbbet dumáló: |
Takács Zoltán |
a legcsendesebb: |
Bándi Richárd |
a legtapasztaltabb: |
Magda Attila |
a legjobb kommentátor: |
Balázs Krisztián |
a legjobb szervező: |
Hajós György (Geo) |
a legjobb ligavezető: |
Maglódi Imre |
A legjobb Liga: |
F1RFT |
|
Aki
úgy gondolja, és szeretne indulni ebbe a Magyarország
egyik legerősebb ligájába, az jelentkezzen sompirnál
TS-en vagy telefonon, esetleg emailben. |
|
-
F1RFT 2008
V3.1 FINAL
-
|
|
Elkészült az idei 2008-as formula 1 évad
rFactorra készült végleges modifikációja az F1RFT 2008 V3.1
Final.
Több újítás és javítás került a csomagba.
Emerico segítségével új motorhangokat kaptak az autók. Majd
minden autónál fejlesztésekben lehet módosítani az autó
kinézetét. A fizika nem változott.
Figyelem!
Az F1RFT 2008 V3.1 Final teljes értékű mod. Rá
lehet telepíteni a V3 -as modra. A V3.1 telepítéséhez nem
szükséges a V3 megléte. |
Letöltés:
f1rft2008v3.extra.hu
GPhungary.hu |
|